Szerepen kívüli szabályzat
- Tiszteljétek egymást! Az építőkritikákat preferáljuk egymás irányában, a sértegetést és indokolatlan támadásokat nem.
- Ahol lehet beszélgetni zárójelben: a szerepjáték terek. A Társalgóba, Rajzokhoz, Történetekhez nem kell zárójel. A többi részen kérlek, mellőzzük a beszélgetést, csak az menjen oda, ami fontos!
- Káromkodások bizonyos keretek között megengedettek.
- A karid képén szereplő személy és karid keresztnevének lefoglalása érdekében van külön topic. Ha nem jegyzed be, és később valaki megteszi helyetted, te vagy köteles változtatni. (Karakterek menüpont alatt találod)
Szerepen belüli szabályzat
- A szupererős, minenkinél jobb karakterek nem menőek.
- Karaktered képén csak valódi ember szerepelhet.
- 18+-os jelenetek esetén jelezzétek a hozzászólás elején.
- A fórum egyaránt támogatja az RT és NRT játéktípusokat, mindenki úgy csinálja, ahogy neki kényelmesebb. Ettől függetlenül az RT esetében is arra kérünk, ne csak pár szavas válaszokat lökj oda, igyekezz minél hosszabban kifejtnei a dolgokat és improvizálni is, hogy a partnered tudjon mire reagálni!
- Ha többen játszotok egyszerre, egyezzetek meg egy sorrendben, hogy ne legyen kavarodás.
- Az oldalon Mesélő (Storyteller) működik, aki minden fontosabb eseménynél ott lesz. Ha a privát játékotokba is szeretnéd, hogy segítsen, írj az Igénylések nevű topicba!
A reagokról
- Nyugodtan írj úgy, mintha egy egyszerű novellát írnál: a gondolatokat dőlttel, a cselekvést bármilyen jelzés nélkül, a párbeszédeket meg a gondolatjelen kívül nyugodtan jelezd vastag vagy valamilyen színes betűvel.
- Tényleg örülnénk, ha szép, kifejtett válaszokat látnánk. :)
Elemek, képességek
- TŰZ: talaj felforrósítása, kisebb lángok gyújtása növényeket és tárgyakon, lánggömb a kézben világítás gyanánt, másik személy/állat megégetése (nem súlyos sérüléssel), lávában nem ég el a birtokló
- VÍZ: lélegzés a víz alatt, halakkal társalgás (nem szó szerint , gondolatérzékelés), esőelőidézés felhő nélkül, érzéketlenség a víznyomásra, a talajvíz előhívása és irányítása (minimális erejű támadásra, pl. víz segítségével löksz egyet ellenfeleden)
- FÖLD: egy kis földterület mocsárrá változtatása (ideiglenesen), mocsár kiszárítása (ideiglenesen, egy kisebb részen), ösztönös érzék hol lehet átmenni az ingoványoson, kisebb kövek kiemelése a földből és esetleg ellenfélhez vágása (nem okozhat nagyon nagy sérülést)
- ERDŐ: kis virágok növesztése, állatokkal társalgás (nem szó szerint, gondolatérzékelés), indák előhívása és irányítása, fákkal suttogás (az Erdő elemű karakter nem 24, hanem 12 óránként kérdezhet a Mágikus Fától!), ösztönösen kiismeri magát az erdőben, bárhova akar menni
- VILLÁM: statikus áram létrehozása (ezzel kicsit megrázva a másikat, ha akarja, de bénulást, halált nem okozhat), nem hal meg ha belécsap a villám, maga köré statikus védőfalat tud létrehozni így védve magát bármitől, áram létrehozása a levegőben (ez csak akkor veszélyes, ha víz van a közelben, egyébként csak feláll a többi ember haja a létrehozott áramtól)
- JÉG: tavak befagyasztása akár nyáron, jég megolvasztása, hideg levegő létrehozása, sosem fázik télen, havazást tud előidézni felhő nélkül
- ÉJSZAKA természetellenes sötétség/félhomály létrehozása, csillaghoz hasonlító világító pöttyök előidézése világítás gyanánt, a másik személy félelmeinek ösztönös érzékelése, látnak a sötétben, erős koncentráció esetén látathatják ellenfelükkel a legnagyobb félelmüket megtörténni/megjelenni (ez nagyon nagy erőt és koncentrációt igényel, és óránként csak egyszer teheti meg)
- SZÉL: szeles idő létrehozása, kisebb hurrikán megidézése, repülés (a szél segítségével), feltámasztani a szelet, hogy nehezebben lehessen meghallani, ha valaki jön, szagokat elfedni, felerősíteni, megváltoztatni, biztosabban követni, megváltoztatni a szél irányát, hogy vadászatkor ne felőlünk fújjon, hanem máshonnan, esetleg nagyon gyorsan haladni, rendes, nem képesség-okozta tüzet feltámasztani, elfojtani, a füsttel bűvészkedni
Ha megfigyeled, az elemek néha összefüggésbe kerülnek. (pl. Villám és Víz rendes, halálos támadást is létrehozhat együtt) Össze kell dolgoznotok, hogy megfejtsétek a titkot! Az elemek együtt a leghatásosabbak!
Ne felejtsétek, ezt kapni fogjátok, nem választjátok.
Falkák
Jelenleg két falka közül lehet választani.
a) Onyx: az erdő sziklásabb területein élnek, jobban hisznek a fegyvereikben, a stratégiában és a logikákban, semmint szavakban és bölcsességben.
b) Lovis: az erdő zöld területein élnek, fegyverük a beszéd. Nagyon intelligensek, és nem hisznek a gyilkolásban, gyakran inkább spirituális beállítottságúak.
A két falka között nincs fegyveres ellentét, nem gyűlölik és nem kerülik egymást, bár tény és való, nem feltétlenül értik meg a másik indítékait.
Rangok
- Kölyök: 16 éves korig. Nincs szavazati joguk, nincs beosztásuk és nem vehetnek részt semmilyen veszélyesebbnek nyilvánított vállalkozásban, mint például a vadászat.
- Tag: 16 éves kor fölött mindenki automatikusan taggá válik. Vannak jogaik, de szó nélkül engedelmeskedniük kell a felettük lévőknek.
- Tiszteletbeli tag: azok, akik már 40 éve szolgálják ugyanazt a falkát (beleszámolva a Kölyök éveket is). A többi Félfarkas megfontolja a szavaikat, bíznak bennük.
- Omikron: azok, akik valamilyen módon bizonyították: ők jobbak, mint a többiek. Legyen az egy másik tag életének megmentése vagy különleges intelligenciájuk.
- Nemes: azok, akik beleszülettek a domináns vérvonalba, de nincs esélyük a falkavezérségre, mert a mellégágon vannak. Tehát az aktuális falkavezérnek a húgai/öccsei, az ő gyerekeik, és így tovább.
- Örökös: ha akár csak egy minimális esélyük is van a falkavezérségre, ide sorolandóak, főleg a falkavezér elsőszülött fia/lánya.
- Beta: a falkavezér közvetlen helyettese, akit a bizalmasai közül választ. Férfi és nő is lehet.
- Alpha: a falkavezér. Férfi és nő is lehet.
Beosztások
Ez nincs konkrétan megadva, a fantáziádra van bízva. Lehet vadász, orvos, gyűjtögető, varró, ami csak eszedbejut.
-
Az Őrség: másnéven a rendőrség. Őrült vagy veszélyessé nyilvánított Félfarkasokra vadásznak. Ha ezt a beosztást szerenéd, azt írd oda, "az Őrség tagja".
Erdőben található állatok listája
Nagy létszámban:
-
rókák, gímszarvasok, medvék, mókusok, pumák, nyulak, madarak
Kis(ebb) létszámban:
-
macskák, tigrisek, kutyák, lovak (előfordulhat, hogy a tigris kivételével egy-egy ilyen állatot sikerült megszelidíteni)
Ritka esetek:
-
bármilyen egzotikusabb állat
|